duminică, 7 aprilie 2013




MINI CHOUX CU  BRANZA  SI MARAR 








  Ingrediente:
Mini choux 

-   250 ml apa
-  100 gr unt  
 - 150 gr faina (7 si  1/2 linguri)
4 oua 

Crema 

-  250 gr branza  Philadephiea  
-marar

       Se  pune apa la fiert,impreuna cu  untul   si in  momentul  in care clocoteste si se topeste untul  se ia de pe foc, se pune  dintr-o miscare faina ,amestecand  energic sa nu se faca cocoloase   si se omogenizeaza  ,dupa care se  adauga  cate un ou amestecand pana cand se incorproreaza  in compozitie  si tot asa  pana finalizati  ouale. Pentru a arata frumos le-am
 pus in pos si am facut gogosele micute in tava . Se pun la cuptor pentru cca 25 min, dar  in primele 10 minute nu se deschide cuptorul pentru ca se vor lasa ,cuptor trebuie sa fie preincalzit atunci cand bagam gogosile .
      Pentru crema este simplu  se pune branza  philadephia intr-un bol   si pentru ai da un gust mai sarat eu am  pus  putina branza de capra apoi am adaugat  marar tocat marunt  si cam asta este crema. se pune in pos si se umplu gogosile de choux.
        Nu-i simplu!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu