duminică, 7 aprilie 2013




         CHIFTELE DE PESTE




              Ieri pentru ca a fost o zi frumoasa ,ne-am hotarat sa mergem la tara sa sarbatorim ziua fiului meu ,impreuna cu parinti si fratele meu .pentru asta am cumparat un "monstru " de 12,50 kg  de novac si am facut un bors minunat de peste,saramura si vedetele zilei chiftele de peste .
    Sunt simplu de facut si delicioase  .



              Ingrediente :

1,5   kg carne de peste  dezosata 
10 fire usturoi 
10 fire ceapa verde 
4 felii de paine 
1/2 lingurita  turmeric 
1 lingurita chimion tocat marunt 
si un varf lingurita nucsoara precum si sare
marar
3 oua 



        Carnea se toaca ,impreuna cu usturoiul,ceapa si painea care a fost inmuiata in lapte  si apoi bine scursa. Se adauga condimentele  ,sarea   si ouale. Se lasa la frigider pentru cca o jumatate de ora .
      Se fac bilute mici care se tavalesc prin faina si se prajesc in ulei incins.
   

Asa arata "monstrul"nostru si asa am petrecut ..............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu