vineri, 26 iulie 2013

VINETE UMPLUTE CU BRANZA SI SOS DE ROSII LA CUPTOR



    Ceva  bun si usor de gatit pentru cei care vor sa manance fara carne si pentru a profite de legumele de sezon.Vanata  este  leguma cel mai usor de pregatit ,pretandu-se a fi servita in orice mod de la salate  la ghiveci sau mai nou ratatouille ,cu orice condimente .


             Pentru acesta eu am folosit  mai multe feluri de branza :feta ,telemea de vaca si branza dulce, se mai poate folosi si alte combinatii de branzeturi in functie de gust .

                                                         Ingrediente :
                                      
                                                       o vanata mare
                                                    100 gr branza feta 
                                                    100 gr branza dulce 
                                                    100 gr telemea  de vaca 
                                                       patrunjel 
                                      Sos de rosii : 5 rosii copte 
                                                         4 catei de ustruroi 
                                                       busuioc si nucsoara 

                        Sa trecem la treaba: taiem vanata pe lungime in felii groase  de 0,5 cm  pe care  le frigem pana se inmoie putin pentru a le putea modela .Se face crema de branza prin amestecarea tuturor branzeturilor si adaugarea in final a patrunjelului tocat marunt se gusta si se potriveste de sare .
                                       Se pune o lingura de compozitie si se ruleaza .



                                 Pentru sos : am tocat marunt rosiile (le-am dat prin blendar ca a fost mai repede si mai usor  )le-am sotat intr-o tigaie cu o lingura de ulei , cand au mai scazut am adaugat catei de ustruroi zdrobiti , am mai lasat  5 minute si am condimentat cu sare ,nucsoara si busuioc.
                                         Se toarna sosul peste vinetele umplute 
                                    Se rade branza sau cascacaval pe deasupra  si se baga la cuptor 
                                               pentru cca 30 mninute la 200 grade.

                                                            Simplu si delicios...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu