vineri, 26 iulie 2013

MERE POMITE




                  Cand eram mica imi petreceam vacantele de vara la bunici materni la Tarnava ,iar bunica nu stia sa  gatesca dulciuri ,dar imi facea  mere pomite  in podul casei ,care erau foarte bune si sanatoase .Zilele trecute le povesteam copiilor mei de ele si au vrut sa guste si ei asa ca uite ,ce simplu si repede se fac .


Se taie si se curata merele
si se taie felii subtiri 
                                  Se pun  pe hartie de copt si se pune undeva unde sa fie un spatiu  ventilat  si caldura(eu le-am pus pe balcon )

                                    dupa cateva zile sunt gata ,sunt delicoase ,merg cu cereale si lapte si cel mai important sunt facute de noi fara  a adauga ceva in plus si acest fapt le face sa fie foarte  sanatoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu