duminică, 7 iulie 2013

CARNATI PICANTI IN ALUAT




                   Aveam de la craciun carnati picanti in congelator din accea buni facuti de noi  si azi le-a venit randul  sa facem din ei ceva bun si simplu,asa ca am facut un aluat de paine din; 500 grame  faina  si 150  ml apa calda ,putina apa calda si drojdie ,pe care l-am lasat la dospit 30 minute .Carnati i-am prajit un pic pe gratar pentru a scoate din ei surplusul de grasime .



                                                           Aluatul  l-am intins si 
                                                                    si am taiat fasi de 3 cm 

                                               le- am rasucit  pe  carnati
                                            si i-am pus la cuptor pentru  cca 30 minute ,
                                                         dupa ce i-am uns cu ou.



                                                                      Simplu si delicios...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu