luni, 29 iulie 2013

BISCUITI DELICIOSI



              Pentru ca mi-am cumparat  forme de biscuiti super dragute ,trebuia sa le incerc neaparat chiar daca azi se anunta o zi caniculara si caldura cuptorului ne va omora si am facut cea mai simpla si delicoasa reteta .
                                                                    Ingredinte :
                                                             250 gr margarina 
                                                                300 gr faina 
                                                               140 gr zahar 
                                                           un galbenus si esenta de vanilie
                                                  
                                      Se amesteca ingredintele  si se formeaza un aluat moale care nu trebuie framantat prea mult ,doar cat sa omogenizeze ingredinetele (intrucat se topeste untul de la temperaturi maini si grasimea untului iese din aluat  facandu-i gretos)se pune la frigider pentru cca 30 minute .
                                   Se intinde o foaie de 7 mm grosime si se taie  formele cu formele de biscuiti
                                      Se da la cuptor pentru 12 minute la 200 grade
                              Se pot  lipi   cu crema de ciocolata sau alta crema dupa gust,dar eu nu am avut   si  am facut o crema din 150 grame de zahar pudra , o lingurita de esenta  de vanilie si  apa cu ea am uns biscuiti  si i-am dat prin ornamente de ciocolata .


Simplu si delicios...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu