duminică, 20 octombrie 2013

DULCEATA DE GOGONELE

    Ceva ce nu am mai incercat ,dar toata lumea  spune ca este ok.delicioasa  si am incercat ,dar fata de celeleate retete ,eu am incercat  alte mirodenii,eu zi ca am mea este ceea mai buna....(modesta),incercati.
                                                
                                                                 Ingrediente :
                                                             2 kg gogonele 
                                                              750 gr zahar 
                                                              400 m apa 
                                                               500 ml otet 
                                            anason , 3 pastai de cardamom si o pastaie de tonca
                                 Se taie gogonele si se curata de  miez  si se taie dupa preferinte (cuburi,fideluta sau  asa sferturi cum le-am lasat eu )si se spala bine,  se adauga peste otetul  si se lasa  cca 40 minute .
                                        Se face  un sirop  cu zahar si apa  si se adauga 
                                               condimentele

                                          si apoi  gogonele , 
 
                                                        

                                      se da focul la minim si  si se fierb cam 30 minute 


                                                                  si asta este tot...
Simplu si delicios...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu