duminică, 1 iunie 2014

TARTA RUSTICA

          Luna acesta la procarea Bucatarul  curajos, pentru reteta sarata este tarta  rustica ,sper sa nu fie prea tarziu  si sa arate aproapa la fel ....ca la mihaela apostu





                                                                         Ingrediente :
                                                             Foaie :2 linguri untura 
                                                                       200 ml  apa calduta 
                                                                         10 gr drojdie 
                                                                                 si sare 
                                                          Umplutura : 200 gr branza grasa 
                                                                            100 gr pastrama de porc 
                                                                                un ou ,sare si piper 
                                        Dupa ce se face aluatul si se lasa putin sa se odihneasca.
                  Eu am preferat sa le fac mai mici  asa ca am impartit aluatul in patru  si le-am intins rotund in mijloc le-am uns cu branza ,oua si pastrama .





                                 Le-am uns cu ou si le-am bagat la cuptor pentru cca 30 minute  ,la 220 grade.

                                       Foarte bune si delicioase , dar si simplu de facut ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu